Як правильно оформити підпис виконуючий обов'язки
Відповідно, при підписанні документів працівнику слід зазначати посаду, яку він займає згідно з укладеним трудовим договором – "заступник директора". Насправді під час підписання документів нерідко використовується формулювання "виконуючий обов'язкиперед зазначенням посади.
Як правильно підписувати документи виконувачу обов'язків?
Підпис Слова "виконувач обов'язків" пишуться повністю або у вигляді графічного скорочення” в. о." (Не: "тимчасово виконуючий обов'язки", "вріо").
Як правильно оформити виконуючого обов'язки?
Свого співробітника можна оформити виконуючим обов'язки за умов тимчасового перекладу чи поєднання (ст. 60.2, 72.2 ТК). В цьому випадку знадобиться письмова згода співробітника. Також доведеться укласти і додаткову угоду до трудового договору.