Що входить до BTL?
BTL передбачає рекламну діяльність бренду, спрямовану на взаємодію з конкретною групою споживачів. Для цього компанії використовують таргетовану рекламу в Google або Яндекс, соціальні мережі, вузькоспрямовані кампанії з роздачі листівок, тематичні заходи, галузеві виставки та багато іншого.Sep 29, 2022
Ось вони: піар, подієвий маркетинг, трейд-маркетинг, контент-маркетинг, SMM, email-маркетинг тощо.
BTL (від англ. below the line – “під межею”) – це реклама без використання медійних каналів, спрямована на прямий контакт із клієнтом.
BTL (від англ. below-the-line “під межею”) – сукупність ринкових зв’язків, яка відрізняється від прямої реклами ATL (від англ. above-the-Line) способом впливу на цільову аудиторію. Зазвичай інструменти BTL дають змогу взаємодіяти з учасниками рекламних дій особисто, безпосередньо в точках продажів.